jojoos.reismee.nl

Outreach

De 12 lesweken zitter er al weer op.

Afgelopen donderdag hebben we een uitzegendienst gehad. Hierin hebben beide groepen Israel en Thailand zich aan de gasten gepresenteerd. We hebben zo ook een dans en een drama mogen opvoeren en iemand van onze groep heeft een getuigenis afgegeven.

De dans en drama zullen we tijdens de outreach gaan gebruiken om mensen te berijken en zo een opening te hebben om over het geloof te spreken. (In Israel zal dat niet er makkeijk zijn omdat de Joden het niet graag hebben dat er overde Zoongesproken wordt. Ze hebben er zelfs mensen voor rondlopen om dit te controleren. Hebben ze iemand op het oog dan kan deze persoon het land uitgezet worden en op de zwarte lijst worden gezet.)

Het was een mooie avond, de gasten sloten de avondaf door een zegen over onspersoonlijk te bidden.

Vrijdagwas de dag van tassen pakken en kamers schoonmaken, zodat er volgende week woensdag de gezins DTSin kan.

Morgen vertrekken we naar Israel 21.05 vuchtnr KLM462 en de andere groep naar Thailandzei vliegen rond 18.00.

Ik heb er veel zin in en ben erg benieuwd naar wat we allemaal gaan doen en ons als groep te wachten staat.

Als eerst gaan we naar Tiberias,Nazareth,Haifa, bethlehem enwe eindige in Jeruzalem.

Ben heel benieuwd hoe het is om te lopen waar de bijbel zich heeft afgespeelden hoe het is om als je daar ben en dan de verhalan van die plek erbij leest.

Ik heb er erg veel zin in.

Tot snel of inieder geval over 10 weken.

Groetjes en jullie ook een Gezegende tijd

ingrid

wel goed schoonmaken hey Jolan, kwil wel een lekker fris bedje ;-) heeeeeel veel zegen daar hoor in Israel, tzal bijzonder worden.. ben heel benieuwd.. veel liefs !!

tante sjaan

Ik vind het heel mooi het werk wat jullie doen en ik hoop dat het ook vruchten afwerpt Ja anders zou je het voor noppes doen
Ik hoop dat je vriend het ook op kan brengen om zo lang alleen te zijn Jolanda veel liefde en succes met je werk een fijne tjd nog Groetjes en een goede tijd toe gewenst van tante Sjaan

Emma

We rekenen op het beste!

Louise

Heel veel sterkte en wijsheid. Probeer ook te genieten van het daar te mogen zijn, juist in deze tijd.

Groetjes van ons uit Middelharnis

Marcel

Hieperdepiep hoera!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.
Kusje

dieuwke en daan

Jo nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel mooie gelukkige en gezegende jaren toegewenst!!
We hebben nog niet kunnen lezen hoe het in israel is, maar we hopen dat je het goed naar je zin hebt en dat er een feestje voor je is gevierd!! veel succes en zegen voor de komende weken! X van daniel en dieuwke